Heippa vaan kaikki ystäväni!

Kevät ja kesä ovat menneet. Syksy on alkanut ja tietenkään se ei ole minun lempi vuodenaikani, koska silloin usein satelee. Minä vihaan sadetta, se on inhottavaa kun kylmät vesipisarat tunkeutvat turkkini läpi iholle. Mutta minun pitää kuitenkin mennä ulkoilemaan sateellakin valitettavasti.

Niin tähän piti kirjoittaa kevään ja kesän kuulumisia. No kävin äidin kanssa keväällä muutamissa näytelmissä ja aika hienosti esiinnyin niissä. Äiti oli kovin iloinen tuloksista, vaikka minä en niistä mitään ymmärräkkään. No siellä tietenkin oli kiva olla, kun tutustuin moneen käppänäkaveriin ja äitikin tutustui uusiin ihmisiin. Minulla oli juoksu aika, no just silloin olin Haminan näytelmässä ja minun piti tietenkin haistella maata kovasti kun noi pojat silloin oikein kovasti minua kiinnostaa, joten en liikkunut ihan niinkuin äiti toivoi, mutta kuitenkin voitin luokkani. Tästä näyttelystä ja muista koitoksista voitte lukea arvostelut kotisivuiltani. Monet mätsärit kävimme myös ja siellä tuli harjoiteltua tota esiintymistä, tuloksia niistäkin löytyy kotisivuilta.

Minut trimmattiin heinäkuun lopussa ja minusta tuli kalju. No tällä kertaa se ei haitannut, koska sää oli helteinen. Ei ollut kuuma yhtään, kun ei ollut karvaakaan.

Ulkoilimme kovasti ja kävimme harkoissa. Edelleen käymme koirakoulussa ja minä olen kyllä aika taitava jo tuolla tokoryhmässä. Myöskin käppänälenkillä on tullut käytyä ja olenpa tutustunut uusiin koirakamuihin. Minä oli eka kertaa yökylässä vieraassa paikassakin, kun perheeni kaksijalkaiset lähtivät Espooseen juhlimaan Marjukan ja Tommin häitä. No ne kenen luona olivat kyllä tuttuja ihmisiä ja koiria, tietenkin minusta se oli outoa olla siellä. No kun äiti ja Minna tulivat hakemaan minua seuraavana päivänä, olin tietenkin iloinen, eihän ne mua jätä.

Äiti aloitti työt, se lähtee aikaisin ja tulee iltapäivällä. En tiedä minne se menee, mutta usein kun tulee takaisin se on kovin väsynyt. Kai se on tärkeää. No jokatapauksessa, luotan että se tulee aina takaisin, ja sitten illalla se puuhaa kaikenlaista kanssani. On käyty harrastamassa jälkeä, tokoilemassa ja agilityesteitäkin on kokeiltu.

Saa nähdä mitä tämä syksy tuo tullessaan, ainakin jonnekin kahteen juttuun, jossa käppäniä on monia, olemme menossa. Ja muutamiin näytelmiinkin on ilmottauduttu.

Terveisiä kaikille ja terppatuloa uudelleen lukemaan juttuja!

872489.jpg